چهارشنبه، مهر ۱۳، ۱۳۹۰

132

من غول چراغ جادوئم. آرزواتونُ اینجا بنویسید.
بی‌اسم.
بی‌نشونی.

33 نظر:

ناشناس گفت...

یه نفر که ندارمش

ناشناس گفت...

ارزو دارم باهاش باشم وامن ترین آغوش براش باشم آرزو دارم از تمام دنیام همین آرزو رو

ناشناس گفت...

کار

ناشناس گفت...

تو رو می‌خوام

ناشناس گفت...

منو وارد دافیا کن ! :))

ناشناس گفت...

شوهر نمی کرد

ناشناس گفت...

من مهربان ندارم،نامهربان من کو؟;)

Pemi گفت...

@ناشناس پنجمی میشناسمت! :))
@ناشناس هفتمی زود خودتُ معرفی کن :))

ناشناس گفت...

گلخونه

ناشناس گفت...

برگرده
رفتنش یه دروغ باشه

ناشناس گفت...

شاعرانگیِ تورو داشتم ...

ناشناس گفت...

آقایی!خانمی! آروزم اینه که آرزوها عشق و مسایل مربوط به اون نباشه! خیلی سخت و سنگینه؟

ناشناس گفت...

در عالم رازی است که جز به بهای خون فاش نمی شود...

ناشناس گفت...

برم از مملکت

ناشناس گفت...

سلامتی داداشم... حالش خوب شه.بره کار کنه.ازدواج کنه...مامانم غصه نخوره.چشمای مامانم بخنده...

ناشناس گفت...

ببینمش !‌
محمدُ میگم :)‌
عمراٌ اگه بشناسی !!!‌

ناشناس گفت...

برگردم به سه سال پیش

ناشناس گفت...

یه چیزی یا یه نفر باشه که دوسش داشته باشم.....

ما گفت...

آقا! به آزوهام برسم.همش 4تاست!میرسم البته

ناشناس گفت...

bargardam az aval shorou konam...

ناشناس گفت...

U

ناشناس گفت...

انسان ها طور دیگری بودند از این چیزی که هستند، تنگ نظری ها نبود، مهربانی ها ساختگی نبود، دوست داشتن ها با خودخواهی نبود، دروغ ها، دورویی ها نبود، فهم بود، انسان معنی می داشت، تمدن واقعی بود، هیچ موجودی به خاطر خودخواهی موجود دیگری کشته نمیشد، آرامش بود، همین :( پمی چراغ جادوت می تون کاری کنه؟ :(

ناشناس گفت...

دکترایِ روزنامه نگاریمو بگیرم :)

ناشناس گفت...

اگر خداوند فقط لحظه‏ای از یاد می‏برد و تکه‏ای از زندگی به من هدیه می‏داد...
میشود یکبار دعوتم را برای ناهار قبول کند؟ قول می دهم هیچ جای پیراهنش لک نشود.

میلاد طرفی گفت...

خب البته من نیازی به ناشناس بودن ندارم :دی
فقط خواستم بگم ایده ت حرف نداشت پمی. و دلمم واسه وبلاگت تنگ شده بود
همین :دی

ناشناس گفت...

آرزو دارم که تنها نبودم، کسی رو داشتم که آغوشش واسه‌ی من بود و همین‌طور آرزو دارم که مشکل افسردگی نداشتم هیچ‌وقت. غول چراغ جادو، آرزوهام رو برآورده هم می‌کنی..؟

ناشناس گفت...

غول چراغ جادو من منتظرم!

ناشناس گفت...

سلامتی،عشق،پول

ناشناس گفت...

کاش میتونستم بش بگم مرا مگذار و مگذر

ناشناس گفت...

بدونم آرزوم چیه

ناشناس گفت...

یه روز بیاد بگه از اون بهمن که رفتی تا امروز هیچکس جاتو نتونست بگیره... به خیاله تو خوابیدم هرشب.... به خیال تو

ناشناس گفت...

دماغمو عمل کنم

بدخیم گفت...

ای کاش هیچ آرزویی نداشتم...

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)