پنجشنبه، شهریور ۱۸، ۱۳۸۹

2009/09/09 - 2010/09/09

یک سال گذشت. ممنون که خواندید.
خلاصه‌اش می‌شود این‌ها:

1. همه‌ی ما
آدم‌های متفاوتی هستیم
که از قضا
شبیه هم‌ایم!

2. اول نه مرغ بود
نه تخم مرغ؛
اول يه خروس بود
که عاشق شد...

3. نه آبی دریا در چشمانش نشسته
نه سیاهی شب
معشوق من
یک آدم معمولی‌ست
با یک جفت چشم معمولی
و من دوستش دارم

4.[مامان]
لبخند که می‌زنی
غذا
کم‌نمک هم که باشد
خوشمزه می‌شود
پیامبر نیستی و معجزه می‌کنی

5. بانو
فرهاد نیستم
کوه بکنم؛
ظرف‌ها را که می‌شویم
یعنی دوستت دارم

6. زندگی یعنی
دو تخم‌مرغ
با سرگذشتی مشابه
و سرانجامی متفاوت؛
یکی جوجه می‌شود
دیگری نیم‌رو

7.این همه رفتی
            کمی هم برگرد

8.این
9.و البته این یکی.

21 نظر:

ناشناس گفت...

هان؟ مبارک
امضا: روانی٬ استاد کتری سوزوندن

Pemi گفت...

@ناشناس
:)) کتری زندگیت نسوزه رفیق!

گل‌کو گفت...

دختر خوب تبریک میگم

فرهاد گفت...

تبریک خواهر خانوم، ئه لینک وبلاگمم که اینجاست خوشحال شدم در واقع ذوق زدم! تا تهش بخون که خود وبلاگتو چقدر دوس دارم!

احسان گفت...

چنئ ماهیه که فید خوان این سایت خوب هستم, انشاألله همینطور خوب بنویسین...

وحید گفت...

تولدش مبارک / حرف جلفیه ولی خوب باید گفت :دی
اون پست تنخم مرغی و سرنوشتتو بیشتر از همه دوست داشتم
سبز باشی و اینا

یک محمد گفت...

تولدش مبارک :دی برای او.

asiyeh گفت...

mobarake

Pemi گفت...

گلکو، فرهاد، احسان، وحید، یک محمد و آسیه مرسی از همه تون :)

کله گنده گفت...

مبارکا باشه و همیشه چرخش برات بچرخه رفیق :)
خیلی گلچین قشنگیم بود:)

كورش گفت...

خوبه بشه يه سالو اينجوري خلاصه كردا
جذابه واسه تازه واردا به وبلاگت مخصوصا اون لبخند مادر. خيلي شيرينه. كل دنيارو بهت دادن انگار
به منم سر ميزني؟
من كلي حال كردم لينكت كردم اگه لينكم كني ممنون ميشم

میلاد طرفی گفت...

شام

سوژه گفت...

تولد وبت مبارك پمي خانوووم.
پست شماره 1 و 4 و 5 را من خيلي دوست داشتم
و از رفتن ( شماره 9) هم هيچ وقت نگو دختر.

فهیمه گفت...

عالی بود عالی !

عاشق قلمتم میدونستی دختر ؟!

تو تولد وبلاگت اولین کامنتمُ برات می زارم.تولدش مبارک :*

ناشناس گفت...

من نخوندم ولی می دونم که مضخرفه

بانو " میم " گفت...

سلام...
از این انتخابات ِ وبی رسیدم اینجا...
چقدر خوشحالم که خوندم اینجا رو...
چه خلاصه ی پربار و قابل تأملی...
خواستم یکی دوتاشو انتخاب کنم و بگم عالیه دیدم همش واقعأ دلنشین و عالیه...
موفق باشی...

Pemi گفت...

كله گنده، كوروش، سوژه و ميم بانو مرسى :)
@ميلاد :))
@فهيمه جان خوش اومدى. خيلى خيلى خوشال شدم.
@ناشناس مزخرفه يا مضخرف؟ ;-) ممنون از اينكه وخ گذاشتى اين آخرى رو خوندى.

دانیال نیک نام گفت...

عجب :D

ali agha گفت...

,salam
?ye soal mitoonam beporsam

Pemi گفت...

@ali agha بله. ميتونيد در منوى سمت چپ، كه تصوير يه نامه ست، كليك كنيد تو فرم اونجا بنويسد.

دونک گفت...

سلام
لینکیندمت ... اگه خواستی بهم سر و بزن و بلینک!
خدافظ!

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)