چهارشنبه، مهر ۰۷، ۱۳۸۹

115

دلم یه پاندای گرد و قلقلی می‌خواد. که همه‌ش براش چیپس بخرم. اونم ازم بگیره و بشینه روبه‌روم و تند و تند شروع کنه به خوردن و منم تند و تند براش حرف بزنم وهر از گاهی سرشُ از پاکت چیپس‌ها بیرون بیاره و با همون نگاه خنگ ِ مهربونش نگام کنه و منم نگاش کنم و باز حرف بزنم و حرف بزنم  و حرف بزنم. دلم یه پاندای گرد و قلقلی می‌خواد که دوستش داشته باشم و دوستم داشته باشه چون که براش چیپس می‌خرم و منم از این مدلِ شرطی دوست داشتنش ناراحت نمی‌شم که اصن مگه میشه از پانداهای گرد و قلقلی ناراحت شد؟

20 نظر:

月光 گفت...

منم می خوام... دوتا میگیریم، میبریمشون بیرون که تنها هم نباشن. من بهش فلافل میدم ببینم نظرش چیه! واسش کتاب هم میخونم!

تو اینجوری با پاندات هی حرف بزنی آخرش باید به خاطر سردرد ببریش دامپزشکی چیزی!

asiyeh گفت...

falsafi minevisi?

شال گردن گفت...

نمی دونم ولی من که خیلی دوس دارم!! :دی

مستر پول ... mR mONEY گفت...

پاندا از دوستداشتنی ترین حیوون هاست... اون نگاه خنگشو هستم شدید...
پروفایت رو خوندم: این​جا هم تمرین نوشتن می​کنم؛ آنچه می​نویسم الزامن شرح زندگی خودم نیست." اییییول من هم یکی از دلایل نوشتنم، همین بود، برا تمرین نویسندگی
اگه اهل موسیقی هستی بیا... تا با بهترین موسیقی هزاره آشنا بشی... بیا و محبوب ترین آهنگ کل تاریخ رو بفهم...
گروه بیتلز ها رو که میشناسی... نمیشناسی!!!!
حتما بیا و آهنگ ،"دیروز" "پول مک کارتنی" رو هم دانلود کن... مطمئن باش تا چند وقت ارضاعت می کنه... البته از نظر روحی...[تعجب][نیشخند]
در ضمن لینکت می کنم، تو هم بکن، البته اگه خواستی... ولی بخواه دیگه، من می کنم تو هم باید بکنی...

Unknown گفت...

اول پاندارو پیدا کن چیپسم دوست نداشت ماست موسیر میدیم بهش

سوژه گفت...

پاندايي كه با تو باشه چيپس كه هيچي لواشك و قارا خور هم ميشه. شكلات تلخ هم دوست خواهد داشت. اصلا هر چي تو بش بدي بخاطر قصه هات و حرفات ميخوره. نگران نباش. D:

شب نویس گفت...

منم با سوژه موافقم. مهم اینه که اون از بودن باهات راضی باشه. بعد دیگه هر چی بهش بدی دوست داره مطمئنا"
من بچه که بودم یه خرس پاندای عروسکی داشتم که اندازه ی خودم بود. به جرات میتونم بگم بهترین همبازی بچگی هام بود! عاشقش بودم. هنوزم هستم. البته عاشق خاطره هاش!

مرثا گفت...

اگه گرد و قلقلی باشه، آره دوست داره

پرومته گفت...

اوممم آره فک کنم ...

miss o0o0om گفت...

منم دلم یه پاندای گرد و قلقلی می خواد که دوسم داشته باشه.... بعد همینطور که من نگاش می کنمو باهاش بازی می کنم....دونه دونه چیپس فلفلی رو تنهایی اونم با ماست موسیر جلوش بخورم...دی:!

اسیه گفت...

هدرت نیس ..اون بغل اون ایکن می گن چی می گن بهش جالبه ..مبارکه

ماه گیر پیر گفت...

تو متن تو که دوست داره

Pemi گفت...

@اسیه. نمی‌دونم والا گویا بعضی آی اس پی ‌ها هنوز قیلـ تره. ولی برای من سرور عکس گوگل بازه.
مرسی از دقت نظرت! :D بش favicon می‌گن.

یــــــــــــوتاب گفت...

پمی عزیزم
مرسی

پری چهره گفت...

وای پاندا چه باحال من که از بچگی عاشق خرس بودم و خرس های عروسکی زیادی داشتم ولی پاندا محشره نمیدونم چیپس دوست دارند یا نه ولی چون من دوست دارم راضیش می کنم با هم بخوریم

یوتاب گفت...

چقدر قشنگ بود اون پست بالایی دختر

sahba گفت...

hey...
dokhtar eynaki...
midooni asheghe neveshtehaaaaatam...
khili bahali

دانیال نیک نام گفت...

اون پاندایی که مد نظر شماست حتما چیپس هم دوست داره :)

Pemi گفت...

@یوتاب
ممنونم :)

@sahba
مرسی دختر ;)

امیرحسین گفت...

عالی بود این پستت :)

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)