جمعه، مرداد ۲۹، ۱۳۸۹

108

این همه رفتی
        کمی هم برگرد

18 نظر:

月光 گفت...

جانا میبینم که سخن از زبان ِ ما میگویی
چیکار کنیم با اینهمه رفتن ِ بی بازگشت ... بلیط های یک طرفه :(

شال گردن گفت...

آخ گفتی!!

مهندس پنگول جونی گفت...

به قول یارو :
برگرد
برگرد
پشیمون می شی آخر

وحید گفت...

یه کم هو تو قل بخور / شاید سراشیبیه

حماقت نکن گفت...

این همه گفتی یک بار هم خفه خون بگیر

- البته با شما نبودم با کسانی که حرف زدنشان به سرشان نمی ارزد بودم -

سوژه گفت...

چطوري برگردم؟ وقتي همه پلهاي پشت سرم رو خراب كردي!!

مژده گفت...

زندگی عقب گرد ندارد ..

asiyeh گفت...

:(

(کله گنده) SDF گفت...

پمی!مادر !عاشُق شدیا ..خبر داری؟ ;)
همه ی رفتنا یه روزی برگشتم دارن

میلاد طرفی گفت...

آخی :D

پارمیدا گفت...

و باز هم می رود
گفته بودم که بر نمی گردد...

Silence گفت...

اما چه فایده با این همه راهی که رفته‌ای هرقدر هم برگردی دیگر به من نخواهی رسید

حسان گفت...

این همه نرفتم ولی کمی برمیگردم

دارکوب گفت...

سلام. آدرس وبلاگم تغییر کرده. از پرشین‌بلاگ منتقلش کردم به بلاگر.
آدرس قبلی : http://r-e-n-d.persianblog.ir
آدرس جدید : http://r-e-n-d.blogspot.com
این جدیده هنوز فیلتر نشده. قبلیه رو دیگه آپ نمی‌کنم. لطفا تو لینک باکست این جدیده رو وارد کن. ممنون.

یکی گفت...

اگه میخواست برگرده که اصلا نمیرفت

محمد صادق گفت...

تنها رفتی...
تنها ماندم.

سوزمانی گفت...

اما یادت باشد
همیشه این تویی که می روی
همیشه این منم که می مانم
...

سید علی صالحی
نامه ها و نشانی ها

زمـزمــه گفت...

نمی دانم
کمی بازگشتن
جبران می کند این همه دور شدنت را
یا ...

اما بازگرد ...

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)