سه‌شنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۸۹

107

می‌روم
      که برم‌گردانی

19 نظر:

پارمیدا گفت...

که دیگر بر نگرداند...

dreamer گفت...

یه رابطه رو به ملال و زوال اینجوری زنده می شه بهتر از روز اول. به همین سادگی، با همین سه کلمه. براوو پمی شاهکار

dreamer گفت...

تو چرا هدرت میاد مال من نمیاد؟ پارتی بازیه؟ شامورتی بازیه؟ ها؟

دوشیزه - متولد اسفند گفت...

روش جالبیه...!

Pemi گفت...

@ِdreamer
رفیقمون 月光 خبر داد سرورچهار بلاگر آزاده منم دوباره هدرُ آپلود کردم

زکریا گفت...

اگرم تو زهر دهی می نوشم / به شرط آن که به دست رقیب نسپاری

سوژه گفت...

براي پمي : برو ! خودم برت ميگردونم.

مرتبط با كامنت زكريا:
اگر تو زخم زني به كه ديگري مرهـم
وگر تو زهر دهي به كه ديگري ترياك.

شب نویس گفت...

این هدرت جدیده یا من دقت نکرده بودم؟ چقدر باحاله. خوشگله. شیکه. نمی دونم دقیقا نمی دونم چه صفتیه ولی من خیلی خوشم اومد!

اینا رو خودت طراحی می کنی؟

شب نویس گفت...

چه لطافتی داره این پست... طلب ناز کشیدن و خریدار داشتن...

Pemi گفت...

@شب‌نویس
بود. منتها فیلــ.ـتر بود. مرسی / آره

وحید گفت...

ما نه جایی هست که بریم / نه کسی هست برمون گردونه :دی

اسیه گفت...

به وحید:
اخه برو من برت می گردونم ..
به پمی
چم یچه هدر جالبیه مبارکه

میلاد طرفی گفت...

برگرد،یالا

Artless گفت...

دخترا به این میگن لوس کردن فک کنم، هر چی هست معمولا جواب میده..

مهیب گفت...

شاعر میگه : به کجا چنین شتابان؟!!

زن ذليل گفت...

سلام...اين جمله دهان بنده مظلوم را هزاران بار چاك داده است! ضمنن از اينكه قابل دونستيد و لينك نموديد تشكر ميكنم

mosimom گفت...

حالا تو اين مدت که من سرم شلوغ بود تو هي دو سه تا پست گذاشتي !
برو که برگردانده ميشوي به اميد خدا !
:)

badboy گفت...

آزار داری؟

Pemi گفت...

@badboy
:)) نه خب.

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)