چهارشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۸۹

95

ولله زمين
همان بهشت بود؛
جهنمش كرديم

35 نظر:

Silence گفت...

و حالا دنبال بهشتی دیگر میدویم تا به جنهم تبدیلش کنیم

ناشناس گفت...

پارمیدا گفت...

بهشت نبود
جهنمم نیست!!
همینه که بود
باید کنار اومد...

dreamer گفت...

من که سن و سالم قد نمی ده. تو میگی لابد بوده دیگه! ;)

مهیب گفت...

دقیقا موافقم

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

براووووو
عالی بود.مثل همیشه :)

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

ناگفته نماند که تا دیروز جهنمش کرده بودیم.الان رسماً گند زدیم به کل دنیا.
اون کامنت پارمیدام قابل تامله!

سوژه. گفت...

:شايد اين دنيا جهنم جهاني ديگر است.
اين را من نميگم الدوس هاكسلي ميگه

مرثا گفت...

پس با این حساب دنبال بهشت دیگه ای نگردیم. بریم جهنم رو آباد کنیم بهتره :)

zanzalil گفت...

خصوصيت آدما همينه. فرشته ها هم ميدونستند كه به خدا هشدار دادن كه اي بابا بازم ميخواي يه موجود هوشمند بفرستي رو زمين. مگه نديدي اون قبليها چطور خراب و نابود كردند! فكر كنم الان فرشته ها دارن به خدا ميگن ديدي گفتم! و خدا ميگه اين نشد يكي ديگه! (فكر كنم خيلي بي كلاس باشه براي يه پست ميني مال اين همه تو نظرات وراجي كرد، ولي چه كنيم ما اينيم ديگه)

باران گفت...

ای گفتی !!

با این حساب بهشتی وجود نداره !!

میلاد طرفی گفت...

خیلی باحال بود :))

یلدا گفت...

حق گفتی !

زکریا گفت...

شاید این جهان جهنم سیاره دیگری باشد (آلدوس هاکسلی)

zanzalil گفت...

از نقطه نظرات گرانبهای شما فقط نقطه اش به ما رسید؟

خود................. ارضایی گفت...

ولله برایمان جهنمش کرده اند این دیوانه ها !

شب نویس گفت...

شاید هنوز امیدی باشه برای بیشتر جهنم نشدن!

Saeed گفت...

جهنمش كردن!! مخصوصا همين روزا!!

negpegbreakleg گفت...

لایکککککککککک

کامران گفت...

خرابی کردیم بهش
اگه روم می شد می گفتم ریدیــــم

وحید گفت...

اگه بهشت همون باشه که این مسافرا سوارشن اونجا هم جهنمیه واسه خودش / خیلی رو نسبیت فعل موافق نیستم :دی

یک مالیخولیایی گفت...

آره والا.زمین بهشت بود ما خودمون زنجیر بستیم به دست و پامون کردیمش جهنم.

مـژده(جمع دخترونه) گفت...

یک ساله ِ حرارت جهنم افزایش یافته :|

صهبا گفت...

are jahanam...
jahaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaaam

مصطفي گفت...

الان که اينجوري هست ...
اگه قبلا هم اونجوري بوده خوش به حال کسايي که اون موقع بودن ...

asiyeh گفت...

ooow

کامران گفت...

یه تز دارم که دوسش دارم!
یه عسک از خودت برام میل کن
لطفا...

sara گفت...

آره بخدا گل گفتی

سایانی گفت...

والله!

کامران گفت...

سلام
به احترام یکی از انسان های شریفی که سایت داشت و حالا به هیچ وجه نمی تونم پیداش کنم
یه بلاگ راه انداختم که از اولین پستش رو که توی ارشیوم دارم
می خوام پست کنم
سعی کنید لینکش کنید
و توی لیست دوستانتون باشه
اگه مال خودم بود هیچ وقت نمی خواستم که این چیزا رو بگم
فقط چون احترام زیادی براش قائلم
منتتم می کشم که اینکارو کنی.
حتما سر بزنی
اسم وبلاگ هم هست
به یاد سان جون

sunjoon-memory.blogfa.com
ممنون از کمکت

یوتاب گفت...

بهشت و جهنم
مانده ام کدام یک حقیقی و کدام دورغین است... !

زئوس گفت...

ما ديگر چيزي نيستيم جز اشباح خاطره هامان كه كور و ويلان درون
بك جمجمه ي ويران از حجره ي تاريكي به حجره ي تاريك ديگري
سرگردان مي گذريم وقتي مي دانيد.بي گناهيد،آنوقت ديگر گناهكاريد

آپ شد

فرياد مذبوحانه

shinbanu گفت...

behesht?! na aslan behesht nabood! vali mitoonest bashe

کامیار گفت...

امشب بلاگفا ریخته بهم
کاش آدرست یادم بمونه

ansherly گفت...

از همون اولش هم جهنم بود


باور نداری؟؟

از گذشته ها بپرس

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)