دوشنبه، اردیبهشت ۰۶، ۱۳۸۹

92. من اگر مرد بودم؟

اول: دهانم چفت شده. نه این که حرفی ندارم، نه؛ حرف دارم ولی نمی‌دانم چطور بگویم‌اش. پس سکوت می‌کنم.
دوم: خیلی وقت‌ست دوستانم بازی وبلاگی‌ای را شروع کرده اند. برای تنوع هم شده می‌خواهم درش شرکت کنم. شما هم دوست داشتید بسم‌لله!

× من اگر مرد بودم:
‍1. کم‌حرف بودم.
2. مودب بودم و از فحش به ندرت اما به جا استفاده می‌کردم.
3. فلسفه می‌خواندم؛ نویسنده می‌شدم؛ یا شاید موزیسین
4. از آن مردهای مغرور دوست‌داشتنی می‌شدم، از همان‌ها که به زنان فقط یک نگاه می‌کنند و ساده می‌گذرند تا دلشان بسوزد!
5. از آن مردها می‌شدم که در برخورد اول خشک و جدی‌اند اما وقتی باشان نشست و برخاست کردی و یخشان آب شد، تازه می‌فهمی خوش‌مشرب و شوخ‌اند.
6. کم‌کم عاشق می‌شدم و تا وقتی از خودم، احساسم و شناختم مطمئن نمی‌شدم ابراز علاقه نمی‌کردم.
7. باز همین وبلاگ را می‌نوشتم.

24 نظر:

پارمیدا گفت...

مرد خوبی میشدی...

مرثا گفت...

با آرزوی باز شدن چفت دهان می خوام بگم: پمی جون دوست داریم... مردتم دوست دارم :)

یک مالیخولیایی گفت...

یه چیزیو نفهمیدم،الان چون دختری فلسفه نمی خونی و اینا؟

Pemi گفت...

@ یک مالیخولیایی
نه. گفتم حالا که قراره مرد شم کلن یه تجدید نظری هم تو زندگیم بکنم :دی

مـژده(جمع دخترونه) گفت...

:دی با عرض شرمندگی و عرق شرم و اینا ! همون بهتر که مرد نشی عزیزم :دی

Pemi گفت...

@ مژده(جمع دخترونه)
:))

وحید گفت...

صد بار سر زدم و هر بار خواستم نظر بدم دیدم چیزی برای کلیک وجود نداره...
بالاخره فسفرها یه کم احساس مسئولیت کردن و فهمیدم به خاطر فیلترینگه!
بالاخره آره :دی
خیلی مرد با کلاس و اینایی میشدیا! با خوندن دیدت چهر اسپیلبرگ اومد تو ذهنم! حالا با ربط یا بی ربطشو نمیدونم :))
این گزینه 2 خیلی شایعه بین پسرا که مسکه یه جورایی افتخار هم تو مواردی حساب مبشه! اون مورد 4 هم مسکه کلا تاثیر گذاره تو مونث جات :دی
نگران بلاگر و اقسام جات نباش! تا دو روز دیگه خود گوگل هم فیلش ترمال میشه! دیگه نوه نتیجه هاش که جای خود دارن...
خوش و سبز و اینا

شب نویس گفت...

آخیش بالاخره درست شد!
بیست بار اومدم نظر بدم نمیشد! D:
می خواستم بگم همونطوری که الان شخصیت جذابی داری حتی با اینکه زیاد نمیشناسمت مطمئنا" پسر جذابی هم میشدی. البته از نظر شخصیتی! چون قیافه ی پسرونه ت رو شرح ندادی!

خانومه سیب گفت...

درست شد ... فکر کردم مشکل از منه

راستی منظورت از کم حرف چیه؟
:D

shinbanu گفت...

bebakhshid agha shoma ghasde ezdevaj nadarin?

ف.ک گفت...

خوب شد مرد نشدی وگرنه عاشقت می شدم...

باران گفت...

من اگه مرد بودم مرد بودن به خیلی از مرد ها نشون می دادم !
این جمله رو حداقل یه روز در میون به زبون میارم وقتی بعضی از مردها رو میدیدم !



عجب مرد ایده آلی می شدی اونوقت سرت دعوا بود !

باران گفت...

من اگه مرد بودم مرد بودن به خیلی از مرد ها نشون می دادم !
این جمله رو حداقل یه روز در میون به زبون میارم وقتی بعضی از مردها رو میدیدم !



عجب مرد ایده آلی می شدی اونوقت سرت دعوا بود !

خود................. ارضایی گفت...

فکر نمی کنم اگه مرد میشدم خیلی مقید می بودم / اما قطعا گزینه ی سه رو اجرایی می کردم و باز هم همین بلاگ و می خوندم !

Pemi گفت...

@خانومه سیب
ینی با اینکه نویسنده بودم و اهل فلسفه، پرحرف نبودم:D
چرا کامنت‌دونی‌ات بسته‌س؟

اسیه گفت...

ااا
درست شد اینجا
من کمه نظرمو گفتم دیگه تو اس ...
می شه تغییر جنسیت بدی ؟

Pemi گفت...

@اسیه
اتفاقن تو فکرش بودم :)) منتها نمی‌دونم با 160 سانت بازم خاطرخواه دارم یا نه :دی

Mohamad Reza گفت...

میگم اگه مرد میشدی چیز خوبی میشدیاااا !
جالب بود ...

زکریا گفت...

hپس اگه مرد شدی یه ندا بده . ما دوستای خوبی برا هم میشیم

مسعود گفت...

بسیار عالی بود و احمتمالاً راهگشا برای آنان که میگویند اگر زن بودم!

زهرا قدیانی گفت...

من اگر مرد بودم با خودم ازدواج می کردم

ناشناس گفت...

خدا رو شکر که دختری، من فکر کنم همینی باشم که توصیف کزدی اما مثل اینکه این مدل فقط برای دخترای چینی جواب میده، خلاصه از ما گفتن بود

آن تاچ ابل گفت...

می دونی اونوخت هیچکی نگاهت نمی کرد:دی

الان نمی دونم اینکه بگم من دقیقا، خط به خط، و حتی کلمه به کلمه اینجوریم بده یا خوبه. ولی این جوری بودن رو دوست دارم.
ولی فکر نکنم وقت نکنم موزیسین بشم .

Behi گفت...

واییی پس چرا تا حالا مرد نشدیییی!!!:دی

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)