شنبه، اسفند ۱۵، ۱۳۸۸

82

بانو
فرهاد نیستم
کوه بکنم؛
ظرف​ها را که می​شویم
یعنی دوستت دارم

34 نظر:

silence4 گفت...

Eexcelent

silence4 گفت...

دوتا E اول یعنی خیلی عالی :))

علیرضا روشن گفت...

به به!

فرید عباسی گفت...

هه هه. خیلی جالب بود :پی

ف.ک گفت...

چه خوب می نویسی دختر جون...

یک مالیخولیایی گفت...

ای ول.خیلی باحال بود!

☻ گفت...

بسیار عالییی

مرثا گفت...

پمی پمی پمی. با هر پمی ای که گفتم یه بار سرم رو کوبیدم تو دیوار. دوسش داشتم :)

سایانی گفت...

جالب بود.
اما من
ظرفها را که می شویم
فقط به خاطر قراری است که با تو دارم
تو غذا می پذی
من ظرفها را می شویم.

شاد زی

ایده گفت...

می دونم دوسم داری

کافه نشین گفت...

عالی بود

باران گفت...

خوشمان آمد !

Ra. گفت...

دختر مگه نبودی؟

Pemi گفت...

@ Ra.
چرا. هنوزم هستم!
تو کوتیشن گذاشتم که حالت نقل قولیشُ حفظ کنه
+ من فقط شعر میگم، ممکنه تو هر شعر یه نقش بگیرم:)

شب نویس گفت...

تغییر قالبت مبارک. خوشگله :)

و درضمن این پست معرکه بود.اجازه بده ناب بودن بعضی حرفا رو با هم زدن کلمات و نظرای بیهوده از بین نبرم :)

Mohamad Reza گفت...

:)) منم مثل مرثا! خیلی جالب بود ...

negpegbreakleg گفت...

حس مالیخولیایی تو هم دوس دارم :* هاگ هاگ

راد گفت...

خلاصه و مفید!

آفرین!

پروین گفت...

با اجازت با ذکر منبع گذاشتم رو صفحه فیس بوکم.

یک محمد گفت...

منم با ذکر منبع گذاشتم رو فیس بوکمو با اجازه.

اسیه گفت...

خیلی باحال بود

یه روزی.یه جایی. یه کسی گفت...

شیرین که نیستم .... اما عاشقانه به پای نخواستن هایت صبوری میکنم!

Universal Emptiness گفت...

اقا ایول !

میلاد طرفی گفت...

فرهاد؟؟؟ :))

badboy گفت...

ولی حیف که نمیفهمه.

ر.ز گفت...

تو يك معجزه اي ،دختره!

مانده بر راه گفت...

واقعا حسش محشر بود عالی

فی میل گفت...

تصور می کنم که بانو از اون طرف جواب می ده: اووووووه! برو بابا شلوغ اش کردی! پونزده سال شستم و سابیدم به چپت نگرفتی، نمی خواد بده اینم خودم می شورم

:-))))
با عرض معذرت البته

maede گفت...

che khub bud!

هانیه گفت...

یه تعبیر عاشقانه از ظرف شستن!

باران گفت...

به دل نشست

zanzalil گفت...

يافتم يافتم! من اكثر پستهاتو خوندم و با اين يه پست فهميدم كه يك مرد هست بالاخره تو اين وبلاگستان كه به زيبايي زن ذليلي كنه

zahra گفت...

خیلی ناز گفتی!
کلی نشاط رفت از خوندنش..

یلدا گفت...

Love this one !!!!! So Great !!!

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)