دوشنبه، بهمن ۱۹، ۱۳۸۸

68. بازی وبلاگی

من و شب منُ به یک بازی وبلاگی دعوت کرده و چون اولین بازی وبلاگی در کل زندگیمه به طرز غیرقابل​تصوری خوشحالم!
1. چی شد که وبلاگ​نویسی رو شروع کردی؟ با تشویق چه کسی؟
حدودن 5 سال پیش در یکی از گروه​های یاهو عضو شدم و مدیر اون گروه بعد از تأسیس یه وبلاگ با نام اون گروه در میهن​بلاگ از منم دعوت کرد که توش بنویسم. یک کم که نوشتم، دیدم نه؛ خیلی بهم می​چسبه و از اون به بعد وبلاگ​نویسی شد یکی از علایق من و پس از کلی پریدن از این شاخه به اون شاخه و از این سرویس​دهنده به اون سرویس​دهنده در 2009/09/09 به اینجا رسیدم و با خودم پيمان بستم تا آخر ِ آخر همین​جا بنویسم!
2. چی شد که با من و شب آشنا شدی؟ 
 خب ما قبل از اینکه با وبلاگ​های هم آشنا شیم، تو فروم محسن چاوشی با هم دوست شدیم. چند بار از طریق لینک وبلاگش که در پروفایلش بود سر زدم بهش؛ اما به علت تنبلی کامنت نمی​ذاشتم؛ تا اینکه بالاخره گذاشتم که اونم اومد تو وبلاگ من(وبلاگ قبلی​م البته) کامنت گذاشت و این چرخه ادامه پیدا کرد.  ولی خب چون با اسم مستعار می​نوشتم، نمی​دونست که فلانی​م؛ تـــــــا بالاخره توی چت بهش گفتم.
3. اگه قرار بشه اینترنت برای همیشه قطع بشه و فقط به اندازه یه کامنت​گذاشتن فرصت داشته باشی، اون یه کامنتُ واسه کی می​ذاری؟
واسه اَ.ن!
 از همه دوستانی که اینجا قدم رنجه می​کنن، دعوت میشه تو این بازی شرکت کنن و طبعن سوال 2 رُ نسبت به من جواب خواهند داد دیگه! D: قصد شرکت داشتيد ندا بديد، خوشحال می​شم :)

8 نظر:

امیر حسین گفت...

سوال 3 خیلـــــی سخت بود!
آرشیو 5 ساله‌تو نمیدی بخونیم؟ :(
اینجا که تلگرافی مینویسی...

مهدی گفت...

لینک کردمت
گرچه دیر

sara گفت...

خوبه که شروع کردی و می نویسی.

Pemi گفت...

@امیرحسین
اگه قرار بر این بود که آرشیو بدم که همون سر جای قبلی خودم می​شستم که :)

مرثا گفت...

پمی جونم امروز نشه فردا حتماً می نویسم :)

شب نویس گفت...

مرسی عزیزم. منم خوشحالم که دعوتمو قبول کردی.
همیشه تو رو یه وبلاگ نویس حرفه ای می دونستم و همچنان این نظرو نسبت بهت دارم. همیشه مختصر و مفید می نویسی و لذتبخش.
راستی من که دیگه لازم نیست بگم چطوری باهات آشنا شدم؟ D:

شب نویس گفت...

عزیزم هدفت از اینکه برای کلمه های "همینجا " و "اینجا" لینک گذاشتی جدا" چی بود؟ که آدمای فضولی مثل من هی روشون کلیک کنن و هی ببینن برگشتن همینجا؟ :))))

Pemi گفت...

@شب نويس
ولله آخرشى دختر:))
قبل از كليك اون بار پايين مرورگرت رو نيگا كن ببين آدرس لينك مال كجاس خب :دى

ارسال یک نظر

به نظراتتان همين جا پاسخ خواهم داد :)